#6 medytacja prowadzona spokoju

Osiąganie stanu uspokojenia bywa szczególnie trudnym zadaniem. Dla osób, które stresują się przed ważnymi wydarzeniami lub zwyczajnie-niezwyczajnie głębiej odbierają otaczający świat, taka medytacja to zatem skarb. Jak zawsze jedynie delikatnie sugeruję sposób jej przeprowadzenia poprzez umieszczenie poniżej linku do mojej autorskiej medytacji prowadzonej spokoju.

Zajmuje ona niespełna kwadrans, a samo nagranie ma lekko ponad 12 minut. Przygotowanie do medytacji nie wymaga „zachodu”. Wystarczy spokojne pomieszczenie, poduszka do medytacji lub zwinięta kołdra, albo koc (pod siedzenie;) ).

Zamykasz oczy i idąc za moim głosem wchodzisz w stan uspokojenia. Medytacja prowadzi do podniesienia poziomu wewnętrznego spokoju. Zaczynamy?

Jest nieoceniona dla poprawy nastroju, wyciszenia przed ważnym dla Ciebie wydarzeniem, albo zwyczajnie pozwala na to, aby po ciężkim dniu odzyskać równowagę.

Medytacja ma prozdrowotny charakter. Powtarzana pomaga w procesach leczenia niepokoju, a nawet wspomaga leczenie depresji. Ale – nigdy nie opieraj swojej kuracji na wpisach w necie – zawsze skonsultuj to ze swoim lekarzem/psychologiem.

Zachęcam do samodzielnej medytacji, gdzie po wejściu we wprawne uspokajanie umysłu i ciała, prowadzenie nie jest już potrzebne.

Jeśli ta medytacja rezonuje z Tobą – podziel się nią z innymi.

Zapraszam do wspólnych medytacji.

Erben z ERBEN.pl